Spot sponsorski

Spot sponsorski

4 sierpnia 2020 Wyłącz przez SimpleFrame

Sekundy przed i po filmie, programie, serialu to świetny czas antenowy czy kinowy na reklamę. Nic więc dziwnego, że wielu producentów i firm wykorzystuje tę szansę. Spot sponsorski- bo właśnie o niego chodzi- to niebywała szansa na pokazanie się ogromnej liczbie odbiorców. Jednak produkcja spotu rządzi się swoimi prawami. Jest kilka zasad i wytycznych, których bezwzględnie trzeba przestrzegać.

 

 

Pierwszą z nich jest limit czasowy. Spot sponsorski może trwać zaledwie 8 sekund. To forma filmu, która z założenia ma być krótka, zwięzła, konkretna. Szybka zajawka, szybkie wskazanie sponsora. Jednak oprócz czasu kolejnym ograniczeniem jest treść spotu. Może zawierać tylko konkretne słowa i zwroty. To znacznie utrudnia i ogranicza pracę. Przez co z pozornie łatwej staje się trudna i bardzo wymagająca.

Studio Simple Frame ma kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji spotów. Znamy każdą zasadę i bardzo płynnie poruszamy się w tworzeniu filmów nawet z tak dużymi ograniczeniami. Do każdego projektu podchodzimy bardzo indywidualnie. Dobieramy techniki produkcji i efekty tak, żeby jak najlepiej oddać zalety produktu czy marki. Maksymalnie wykorzystujemy każdą sekundę. Szczegółowo planujemy produkcję. Nie ma żadnych przypadków i niejasności. Dzięki temu nasze spoty są bardzo efektywne, ciekawe, kreatywne.

Zależy nam żeby nasze prace były najwyższej jakości. Wpadały w oko, przyciągały uwagę i budziły sympatię ludzi. Dzięki temu spot przekłada się na sukces marki czy produktu.